تاریخچه شرکت ایران ترانس

برند ایران ترانس یک برند ایرانی بوده و در سال 1354 تاسیس گردید.فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های جوش و برش می باشد و توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه نماید. در سال 1357 شرکت ایران ترانس، دستگاه های جوشکاری نظیر رکتیفایر ،جوش میگ مگ،تیگ و برش پلاسما  را تولید کرد و فعالیت خود را این زمینه توسعه داد.اینک این برند موفق شده تا جایگاه بسیار خوبی را در صنعت جوشکاری ایران به دست آورد.لازم به ذکر است که کلیه محصولات این شرکت بر پایه استاندارد های بین المللی تولید و همراه با گارانتی و خدمات پس از گسترده ارائه می شود.

 

ارائه خدمات پس از شرکت ایران ترانس

شرکت ایران ترانس نمایندگی هایی در سراسر کشور جهت ارائه خدمات پس از دایر کرده تا از این طریق بتواند به مشتریان گرامی خدماتی را ارئه دهد.مدت زمان گارانتی برای محصولات این شرکت 1 و 2 سال می باشد.شرکت ایران ترانس ازجمله اعضاء انجمن سازندگان دستگاه جوش و برش بوده و همچنین دارای کادری مجرب جهت  آموزش و مشاوره در امور جوشکاری برای مشتریان گرامی می باشد.


ابزار برقی شرکت ,ترانس ,برند ,ارائه ,خدمات ,تولید ,ایران ترانس ,شرکت ایران ,مشتریان گرامی ,برند ایران ,ارائه خدمات ,شرکت ایران ترانس ,برند ایران ترانس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بینار حتی اگه دختری عاشقِ چین???? دیوار بزرگ کردستان God شهدای کربلاء فروشگاه جوان کابل