نکات طلایی دریل چکشی

با صرف زمان بسیار کم، قبل از دریل چکشی و مطالعه نکات طلایی این ابزار برقی، به راحتی می توانید تمام تفاوت ها و ویژگی هایی که یک دریل باید داشته باشد، درک خواهید کرد. در نهایت می توانید با توجه به نیازتان و بودجه ای که برای در نظر گرفته اید، بهترین مدل را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید:

  • منبع انرژی و میزان توان

جهت استفاده سبک و مصارف خانگی دریل های چکشی شارژی گزینه ای ایده آل می باشند. چرا که جابجایی  راحت در مکان های مختلف، نشان از تطبیق پذیری بالای آنهاست. میزان ولتاژ آنها معمولا از ۹ تا ۲۰ ولت به بالا می باشد. مقدار ولتاژ بالاتر به معنای قدرت و توان بیشتر می باشد. اما باید توجه نمایید که دریل های برقی قدرت و سرعت بالاتری دارند.

  • جنس مته

داشتن طیف گسترده ای از مته هنگام استفاده از دریل گزینه های بیشتری را برای شما فراهم می کند. هنگام مته به صورت آنلاین، می بایست لوازم جانبی مختلفی را جستجو کنید که می تواند در بهبود عملکرد کلی ابزار به شما کمک کند. بهتر است مته هایی از جنس کارباید (تمام الماس ) را انخاب کنید که بسیار بادوام هستند.

نکات طلایی  دریل چکشی

  • چکشی یا چکشی چرخشی؟

همانطور که در حال جستجوی محصولات برای هستید، ممکن است ابزاری را ببینید که به صورت چکش چرخشی  عمل می کند. این یک دستگاه قدرتمند بوده و نسبت به دریلهای چکشی بزرگتر، سنگین تر و گرانتر هستند. به این ترتیب، در صورتی که مجبور به ایجاد سوراخ های بزرگتر هستید که دریل چکشی نمیتواند این کار برای شما انجام دهد، بهتر است  از یک بتن کن استفاده نمایید.

  • سرعت متغیر

قابلیت کنترل سرعت یا داشتن سرعت متغیر ویژگی بسیار مفیدی است که این دستگاه می تواند داشته باشد زیرا کنترل کردن و کار با آن آسانتر خواهد بود. و علاوه بر این، شما می توانید در کار خود بسیار دقیق تر عمل کنید. داشتن سرعت های مختلف به معنی این است که ابزار می تواند کارهای گسترده تری را انجام دهد و این باعث می شود که دستگاه شما از هر زمان دیگری مفیدتر باشد!

از آنجایی که بسیاری از دریلهای چکشی این قابلیت را دارند، شما میتوانید برای سوراخکاری مواد نرم  نیز استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که مقدار سرعت مناسب را انتخاب کنید. با این حال، شما باید این کار را با احتیاط انجام دهید زیرا این دریلها برای مواد سخت طراحی شده اند.

  • ایمنی

ویژگی های ایمنی از اهمیت حیاتی برخوردار هستند. این ویژگی خصوصاً هنگام استفاده از ابزارهای برقی قدرتمند بسیار مهم است. یکی از رایج ترین ویژگی های ایمنی (و راحتی) برای این وسیله، داشتن دو دسته است که کمک می کند تا ثبات در طول کار فراهم شود. بهترین دریلهای چکشی دارای دستگیره هایی هستند که نه تنها ارگونومیک هستند بلکه از قابلیت ضد لرزش بودن نیز بهره مند می باشند.

  • عمق سنج

اگر شما نیاز به سوراخ کاری مواد به عمق خاص دارید، یک عمق سنج می تواند کار شما را آسان کند و  این به شما کمک می کند بدون خطا به طور مداوم کار کنید.


ابزار برقی چکشی ,دریل ,سرعت ,ویژگی ,استفاده ,انجام ,دریل چکشی ,دریلهای چکشی , دریل ,سرعت متغیر ,داشتن سرعت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Bentleygilj28 local بهترین سایت همه چیز درباره ی جغرافیا soft99 آکادمی بورس خرید و فروش فلزیاب فناوری اطلاعات (جزوات کامپیوتر) مکتب