امپراتوری هان از بین رفته است و به همین دلیل سه پادشاهی بزرگ در کشور چین تشکیل‌شده است و استودیو Creative Assembly نیز با دقت تمام جنگ‌های خونین آن دوران را به تصویر کشانده است. داستان ازاین‌قرار است که پادشاه حکومت هان برای سرکوب شورش‌های مختلف در سراسر چین به فرماندهان محلی اختیار تام می‌دهد و این فرماندهان محلی با کشت و کشتارهایی که راه می‌اندازند، هرروز قدرتمندتر می‌شوند و بعد از مرگ پادشاه، مصیبت اصلی شروع می‌شود و جنگ‌های متعددی بین این اربابان درمی‌گیرد. بازی Total War: Three Kingdom اهمیت زیادی به داستان داده است و تمام ابزار ممکن برای تغییر تاریخ را پیش روی شما گذاشته است و تنها کافی است با کلیک‌های موس به نبردهای مختلف پایان دهید.

بازی در دو حالت تاریخی و تخیلی روایت می‌شود و می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. انتخاب‌ها تأثیر فراوانی در بازی دارند و ممکن است با یک تصمیم، امپراتوری همسایه را علیه خودسازید و او نیز خوب بلد است چطور از اسب‌ها و شمشیرهایش استفاده کند! گیم پلی بازی به دو بخش هم‌زمان و نوبتی تقسیم‌شده است و باید به مدیریت تجارت و جنگ با سایر گروه‌ها بپردازید و در بخش دیگر نیز به قلب ارتش خود وارد می‌شوید و در جنگ‌ها کنار سربازان خودخواهید بود. هدف اصلی در بازی رسیدن به مقام امپراتوری و متحد کردن تمام اربابانی است که به خون یکدیگر تشنه هستند. بعد از اعلام امپراتوری اما کار اصلی شما شروع می‌شود و ممکن است بعضی مناطق از شما حمایت کنند و بعضی نیز نه و یا اینکه بعد از مدتی به شما خیانت شود و در کل با سناریوهای مختلفی روبه‌رو هستید.

نسخه جدید Total War به‌خوبی به اهمیت بالای شخصیت‌پردازی پی برده است و به همین دلیل کاراکترهای داخل بازی با نهایت جزئیات طراحی‌شده‌اند و هرکدام به درد گوشه‌ای از جنگ می‌خورند. این بازی یکی از بهترین نسخه‌های حاضر در این سری است و بعد از سال‌ها بالاخره به پختگی رسیده است. ساعت‌ها داستان و گیم پلی جذاب پیش روی شماست و منتظر چه نشسته‌اید؟ شما امپراتور هستید خیر سرتان! دستور دهید قربان!


گیم پلید بازی ,امپراتوری ,ممکن ,total ,اصلی ,تمام ,بازی total ,شروع می‌شود ,فرماندهان محلی ,همین دلیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

i160فروش فلزیاب | 09100061386 گچ پلیمری سیمین سمنان مجموعه دندانپزشکی آرتمان درمان ارس فورج ساینس لند هر روز با یک کلمه انگلیسی دانلود آهنگ جدید - ندا موزیک خريد رنگ اسپری موی سر موقت زنانه دخترانه پسرانه مردانه 2020